underbart!

skriver lite kort om igår, jag somnade riktigt sent och vaknade sent. drog till ektorp o va med josse alexandra och ida, vi körde basket med några och hade det skoj. vid 2 halv 3 på natten drog ja o josse hem till mig o sov..

idag vaknade vi vid halv 11 fixade oss lite sen åkte till maxi tillsammans med min pappa. fick med mig två klänningar o ett par klackskor hem och så köpte vi glass också! tack pappa. vi träffade även vanessa o alex som man inte har sett på ett bra tag! .. när vi kom hem så solade vi ett bra tag, vi har precis kommit in o ska käka något innan vi drar ut så vi klarar oss under dagen. nu kurrar magen och jag ska gå och göra något smaskigt hahah vi hörs senare! =)





lite färg fick man ju iaf hih.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!