tisdag 1 juni.

ingen skola för mig idag heller! jag vill sluta drömma haha, förstår inte ens hur man kan va så desperat, JAG MÅSTE BARA DRÖMMA KLART! haha nee nu ligger ja bara o tar det lungt, hörde att cassi åkte in på bb idag, att hon hade öppnat sig, hoppas lilla bebisen kommer ut nu =) lycka till gumman : http://anjamariawigh.blogg.se/ KOM UT NU BEBIS!

senare ska jag vara med josefine och alexandra =)
det är det ända jag vet än så länge haha, men kan skriva senare =)

måste bara säga att igår hände en sak som aldrig borde ha hänt ..

jag fick min syster att gråta, om privata saker o sådära, om du läser dehär jessica så måste du förstå att det inte var meningen att såra dig, jag sa förlåt o krama dig igår men ja känner mig inte som en syster, jag älskar dig massa och jag gör allt för dig, förlåt för att ja såra dig, förlåt att ja fick dig att gråta, framför dina vänner o pojkvän. ska aldrig göra om det mera för det sårade mig så mycket att se dig vara ledsen o det sårade mig ännu mer av att tänka på att det var ja som fick dig att gråta, vad ja gjorde eller sa tänker ja inte berätta det är en ensak om familjen som massa nu vet om, förlåt ännu en gång, jag älskar mig massa! <3 min min bara min älskade syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!