tack.

till er två ni vet vilka ni är :



det finns två speciella personer som jag har varit med gaska ofta nu för tiden jag
måste bara tacka er för ni finns
måste tacka att ni har fått mig att gå frammåt
måste tacka er för erat stöd
måste tacka att ni har gjort så ja har sett en annan sida av världen
måste tacka er att ni har gjort så jag har insett hur underbart det är att ha riktiga vänner.
måste tacka er för att ni har bevisat mig hur underbart livet är
måste tacka er för ni har bevisat vad man lever för
måste tacka er för ni har fått mig att må så bra.

( bilden är tagen från min mobil)

där uppe sitter jag om 2dagar, på torsdag 1juli! då jag är påväg till turkiet. så otroligt skönt riktigt skönt. men jag kommer sakna mina underbara vänner så otroligt mycket visst ja ska vara där en vecka men kommer kännas som evigheter. det var allt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!