stressigt här hemma.

blev inte att jag drog till ektorp utan det blev att sätta på sig kläder, borsta tänderna åka till sörping hämta upp min syster & åka till mamma o åt mat. hemma hos mamma var även mina två kusiner mimmi & hanna längtat efter mina små pluttisar hihi. vi åt jätte god mat, snacka lite om allt möjligt, om imorgon osv..

men nu är jag hemma har precis packat lite tills imorgon, alla bara springer hit o dit o kläder här o där så nu är det lite stressigt, nu är det nära. SNART ÅKERT JAG! och så ska jag alldeles strax till ektorp o träffa brudarna! kanske är sista gången ja träffar dom för kanske inte hinner göra det imorgon snyft :( men men bjuder på lite bilder från idag

här har vi mimmi på 10år            &           lilla hanna på 8år


här är den goooda maten mamma lagade hihi

och så har vi en nalle som ja fick av jokka en kille från finland som ja alltid har älskat sen jag var liten :D



och här har vi även lilla mig, helt naturlig inget smink eller nått

nu så måste jag röra mig till ektorp såg ett sms av josse där det stog : " har du kommit hem än? " upps glömde smsa henne när jag kom hem hihi och så hade jag ett missat samtal, så nu är det bråådiis :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!