storm?

nu har jag precis kommit in, satt o åt färsk potatis köttbullar gräddfil o gräslök på balkongen med pappa, vi snackade lite o hade trevligt efterätt så åt vi honungsmelon mums hihi. eftersom vi inte har någon balsam hemma så gick pappa ner till centrum o köpte det nu så jag kan duscha o bli klar så josse kan komma när hon e klar =) efter det blir det att dra till ektorp o träffa folket.

btw på tal om nicken " storm? " så undrar jag om det har varit storm i helgen? jag och josse skulle hem från simon en morgon och ser att ett träd i ektorp har åkt ner, det var ett stort o tjockt träd med stora rötter. det måste ju ha varit storm eftersom det har åkt ner? men men man får bara hoppas på att det inte faller några träd på våra fönster eller nått hihi.






jag kunde inte låta bli att fotta alltså, jag tänkte " DETTA MÅSTE IN I BLOGGEN " hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!