spänning,nervös för imorn gäller det.

godmorgom godmorgon, sovit gott? det har jag iaf förutom att jag vaknade vid 6, vid 8 osv men nu är klockan halv 12 och ja vakna för en halvtimma sen, inte illa va? har vänt tillbaka på dygnet viket är hur skönt som helst.

ja idag är det näst sista dagen som jag är i sverige, för imorn halv 9 på kvällen åker jag flygplan till turkiet :D det är första gången jag åker flygplan, det är första gången jag åker utomlands :D o om ja ska vara ärlig har jag aldrig vågat åka utomlands har alltid valt kollo ist osv. men jag är flygrädd! nu är det på riktigt jag ska flyga! så det ska bli spännande hihi.

ska äta, fixa mig lite o sådära sen ska jag till ektorp så får vi se vad som händer, igår hade jag en trevlig pratstund med josse stina emelie ninni fabiola o daniella, diggar er bruuuuuudar! nu blev det ett långt inlägg o jag är hundrig vi hörs senare.

en bild som josse tog för någon dag sen en fin morgon tsm med petar o lillis.
riktigt varmt den morgonen/dagen.

juste jag måste äta tabletter 2ggr per dag, en morgon o kvälls tablett innan ja åker och när jag är där så jag inte blir magsjuk osv påminn mig? för ja kommer säkert glömma bort haha.




Kommentarer
stina

jag älskar dig mest.. vill bara påminna dig om det ibland :) hihih

2010-06-30 @ 12:37:00 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
stina

hahaha sluta du dör ingenstans!! jag vill ha dig hem hel igen älsklingen :D<3

2010-06-30 @ 13:19:48 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!