smedby

nu är det såhär att jag o josefine har varit i smedby hela helgen o sovit där, så har inte kunnat uppdaterat någonting, vilket känns väldigt tungt, vet riktigt inte vad ja ska säga haha, men vi har varit hos en kompis o tagit det lungt med massa folk, vi har grillat o haft roligt :) bilder kommer senare idag om jag hinner måste reda ut lite saker med min pappa också ..

nu ligger ja i min säng bredvid josse när hon sover, tycker att det är dags för henne att gå upp snart haha, får se vad vi ska göra idag, ska väl träffa folket idag.

haha när jag kollade på min mobil i morse när ja vakna stog de 13:00 jag tänkte : " yes för en gångs skull vaknar ja rätt så lagom, " men så gick ja ut i köket o klockan va bara 11 haha. nu babblar ja bara bort mig, see u later :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!