måndag.

blev ingen skola för mig, var tvungen att avsluta min dröm haha helt sjukt! om jag drömmer o sedan vaknar då måste jag somna om för o se hur drömmen slutar o det blir att ja fortsätter på samma dröm men att ja drömmer en annan till slut haha helt knasigt så därför va ja inte i skolan för att ja sov så länge ..

så när jag va pigg o klar så fixade jag mig och drog direkt till josse, vi fixade oss o käka o sådär, så drog vi ner på stan, där vi träffa fabiola, hon va med oss ett bra tag o vi gick runt o kolla lite på kläder osv.. sen drog hon =( o ja o josse fortsatte gå på stan, sen påvägen hem gick vi till halvars muummss... sen drog vi hem till henne o ja färgade hennes hår, blev skit bra tycker ja iaf =) sen drog vi hem till mig o tog det lungt resten av kvällen tillsammans med susanna jessica robin o emil =)






josses hår effter vi färga                                och mitt hår hehe

JAAAAAAAAAAAAAG ÄLSKAAAAAAR DIIIIIIIIIIIIIIG!








Kommentarer
fabiola

jävla dej! kolla hur ja ser ut fan hahaha magen puttar ut :D

2010-06-05 @ 14:15:13 | http://fabioladuvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!