mac drive here i come!

jaa vi var o fira min mamma i haga, ja pappa o min lillasyster, vi käkade glass med maränger o lite sånt o hade de trevligt, efter det åkte jag o pappa mac drive o köpte mc, synd frida att du stanna hos mamma hihi :D så vi har precis suttit på balkongen o käkade hade de lite lyx hehe ;) så snart ska jag fixa mig så blir det att dra till ektorp o träffa några, vi hörs antadligen imorgon, tjingeling badring HAHA!

tog en smigol bild på mamma när hon inte var beredd, hon har färgat håret ljust o det är inte okej! passar bättre i sin naturliga hårfärg MÖÖÖRKT :)





Kommentarer
.

Är du helt svensk eller har du något annat ursprung?

Älskar din blogg & du är otroligt vacker!

2010-06-27 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!