lördag 5 juni

lite om igår : jag och josse drog till min syster och åt smörgåstårta och så tog vi stjärna så drog min syster o hela rubbet iväg och ja var hundvakt åt stjärna senare blev jag också hundvakt åt nelly. två tjejer gick inte så bra ihop men till slut gick det ganska bra, vi drog till ektorp o efter ett tag så kom det massa folk så spelade vi fotboll o basket hela kvällen tills natten. efter det blev det riktigt kallt o jag o josse drog hem till mig o sov.


ni som följer min blogg vet vem stjärna är, ni som inte vet så är det min systers kompis.

och så har vi nelly. en del utav er vet vem det är, men det är en kompis hund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!