igår höll ni på mista mig,

var vid skolan med folket vi körde fotboll och en viss person sköt upp bollen på ett ställe man inte kan ta den, så ja drog upp på skolans tak la mig på magen o tog ner bollen med en pinne svårt o förklara så här får ni en bild o om jag skaka o var rädd kan ni ge er på att jag var, men vad gör man inte för laget? haha skulle inte ha något o göra på hela dagen annars.


senare på kvällen gjorde jag eric freddie och jimmy en brasa haha vi hade inget bättre för oss, först gick det bra sen gick det åt helvete o en viss person kom o störde haha men mysigt hade vi :)




sen drog eric o jimmy efter ett tag o så kom josse så drog freddie haha så drog ja o josse till min syster där även min mamma var så kollade vi på film åt finska karameller :D och tog det lungt, sen drog vi hem o sov tidigt på morgonen, 5 var klockan när vi kom hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!