hej träningsvärk.

idag vaknade jag upp hemma hos josse, vi somnade kanske vid 5 eller lite mera, dock sov jag inte så bra eftersom mina ben var helt ömma utav träningsvärk så mycket som jag spela igår de helt sjukt har inte spelat så där hårt på länge, i flera timmar o ja blev inte trött heller hihi, dagen tillägnades med emelie josse eric freddie petar emol o stina en stund.

en bild när ja petar o freddie kör klockan haha tog bilden från emelies blogg :)

jag har precis duchat håret ska bara vänta på att det ska torka så ska ja o josse ut till ektorp o träffa folket som vanligt och om vi har tur så följer bollen med oss idag också hihi :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!