Grattis mamma&kimberly

Idag fyller min älskade mamma år, hela 43 år! så idag ska jag till henne o fira henne antar jag, får se, minä rakastan sinua äitiiiii :D

och ett stort grattis till kimberly som fyller år idag,
hoppas du får en bra dag gumman, love you <3 :)


för övrigt har jag inte gjort så mycket dom senaste dagarna, ramlat med cykel, massa tjaffs hit o dit, gått en hel del, sett vargar, tagit det lungt med mina bästa o njutit av sommarlovet. kände för uppdateringen för massa skitsnack får inte hindra mig från att skriva, säger bara fuck off o visar fingret ;) haha ne nu ska jag fixa mig lite tills pappa kommer hem han är o handlar o sen blir det o åka o fira maaamiiiiii :D

jag trodde att jag visste vem du var, men nu har du bevisat vem du egentligen är :question:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!