från och med nu går all hat till hårblåsare & brandvarnare

när jag hade varit inne i duschen så skulle jag blåsa håret och jag måste säga att det gick inte bra! håret fastnade och hårblåsaren sluta fungera, efter en stund satte jag på igen och fortsatte o blåsa då lukta det bränt för det var hår i hårblåsaren och brandvarnaren gick igång. så lite rädd blev jag ju haha.

nu sitter jag och josse o kollar på ifk-örgryte just nu står det 1-1 det är en spännnde match men man får ju hoppas på att ifk vinner ;) efter matchen är slut ska jag o josse ut till ektorp och träffa några vänner sen får vi ju se vad kvällen bjuder på hihi vi hörs senare

här får ni två jätte " söta bilder på mig som nyss är tagna "





Kommentarer
Nicole

gillar din blogg! och du är sjukt söt :)

2010-06-16 @ 14:34:38 | http://galetgalen.blogg.se/
josefinelandquist

poffff sare sen lukta de bränt hihi, :D

dagarna me dig är helt underbara! <3

de som förr på nytt känns de som =)

2010-06-17 @ 12:42:35 | http://jjtolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!