everytime i close my eyes

igår gjorde vi faktiskt inte så mycket vi hittade inte bollen så vi tog det bara lungt med kompisar  .. på kvällen skulle jag även gå till  min bebis men fick ont i magen men hann komma till ektorp iaf.


im sorry baby.. =/

idag har jag varit på studiebesök i marielund efter det var ja i skolan o betalade till nians middag som är imorgon så kom josse till min skola så käkade vi o rensade mitt skåp osådära. nu är vi hemma hos mig får se vad vi ska göra det är ju ganska tråkigt väder regnar ju lite lätt .. så idag blir det att ta det lungt ..

lite bilder från igår o en bild från idag.
mina lärare/mentorer bjöd våran klass på glass idag RIM! haha nee men själv åt jag 4glassar haha två daim o två mars glassar riktigt gott hehe.

efter ja hade ätit dom här glassarna gick ja o tog en till daim glass hihi

bilder från igår på mig o josse
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODASTE KLUBBBAN!





man kan ju inte alltid vara suur =D HAHAHAHA..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!