dags o sluta.

tack så mycket till anonym :) ..

jag o josse kom hem vid 4 tiden igår? somnade senare än det o vakna alldeles nyss typ, vid halv 3 alltså. ja ska lägga av o vara ute hela nätterna till morgonen o sova bort hela dagarna helt onödigt, missar allting som händer på dagarna och på nätterna är det bara tråkigt för ingen är ute, så det ska ja vända på.

hoppas det blir en bra dag idag med vännerna, orkar inte slösa bort lovet av o bara sitta hemma, men först måste jag vänta på att josse ska vakna, den dära sömntutan hihi :*

igår smsade min bebis o sa vad han hade gjort dom senaste dagarna sen vi träffade varandra, o eftersom han inte är i sverige så glädjer det mig att han har det bra =)  nu får ja bara vänta 2månader o drygt 10 dagar kanske? tills vi ses igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!