brandkår,poliser osv.

blev en lång natt för mig och josse. vi skulle ner till stan och käka mc så ser vi en brandkår komma i rusande fart o självklart åker vi efter så brinner 2motorcyklar vid parkeringshuset vid mc. efter dom hade släkt drog vi o käka sen drog vi o träffa petar o snacka med han till 4 på natten? sen drog vi hem o somnade vid 6.

och som vissa utav er vet hur jag är så kan jag inte låta bli att filma, jag stallde mig o filma så jag tänkte visa er

jag och josse vakna upp hemma hos mig ungefär 10-kvart över 5. vi har ätit och ska fixa oss lite så ska vi dra till ektorp o träffa alexandra o ida. senare får vi se vad som händer =) hörs senare ciao.

så såg motorcykeln ut efter den hade brunnit. den andra som brann fick ja ingen bra bild på men den va inget o ta kort på den va i tusen bitar o helt rostig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!