beslutångest, godnatt

har inte gjort någonting speciellt idag eftersom jag inte mår bra, var på maxi med pappa syster hennes kille o sanna vi kollade på kläder till avslutningen, hittade massa men inget ja ville ha endå. tänkte " ska jag ha den? nee " ska jag ha den? nee eller jo ae vet inte, skiter it o drar o kollar i helgen, så det blev inga kläder för mig fick med mig trosor och leggins bara .. annars har jag bara varit hemma, känner mig helt hängig vill bara sova känns som ja inte sovit på en vecka, har så ont i haaaalsen =( buhuu

visst är dom söta? hihi i bilen påväg til maxi



men nu orkar jag inte vara uppe längre, josse va här för en stund sen skulle hängt med ut men orkade verkligen inte .. förlåt josse =( .. ååh vill bara gråta! haha men imorn ska jag kolla upp halsen hos vårdcentralen o min underbara vän hänger med! godnatt  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!