avslutning.

när vi hade avsluning tyckte jag det var riktigt skönt med lov, skulle inte sakna skolan något jag ville bara hem o sova det var allt ja tänkte på, sen kom jag in i skolan o ´träffade på farmor o farfar så fick jag en liten present utav dom. efter ett tag kommer rektorn till mig med gråtande ögon o sa massa fint till mig, då började jag gråta. men efter det grät jag inte så mycket o om ja tänker efter så kommer jag nog inte sakna skolan något, längtar tills jag får börja en ny o lära känna nytt folk =)




















i julas hade jag bara 20 poäng, men höjde upp 7st så slutade med 90 poäng =D




Kommentarer
Anonym

Du är sjukt fin ! :o :) .

2010-06-15 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!