valdemarsvik

fyfan säger jag bara, jag orkar inte vara sjuk! jag blir bara sämre o sämre, nu har ja precis kommit hem från valdemarsvik o jag är så jävla illamående o är helt död orkar ingenting vill bara sova o vakna upp frisk :( men så går det inte rikitgt till ..

iallafall visst ni att det var karneval ( " stavning !? " ) i valdemarsvik idag? med massa karuseller o uppträdande o marknader o grejer? ae vi var ju där i 5 timmar ialla fall så åkte vi hem igen, åkte dit med pappa o hans kompis sen kom mina syskon o hela rubbet dit efter en kort stund.

nu är josse hos mig o pappa står o gör kött o sen potatissallad fett gott har varit sugen på det hela dagen, men nu mår jag illa så vet inte om ja ska äta, eller jo ja måste haha trodde att ja gick upp kilo när ja va i turkiet men jag gick ner 3 kilo !? på en vecka haha .. aja här får ni lite bilder från idag




















och jaa! om ni undrar så ser jag faktiskt ut sådär, helt fläcklig på axlarna från att jag flagar, fick inte med blåsorna på bilden men ja har spräckta blåsor på axlarna också, så har ja på överläppen blåsor, inte så tilldragande jag vet! o gissa om det gör ont ehm ja o inte lite heller :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!