trött

imorse skulle jag på soc möte vid 1, men jag ville verkligen inte gå dit, hur mycket än pappa sa att ja skulle gå upp ur sängen o hänga med så lyssnade ja inte, låg bara kvar i sängen o ignongera o sov vidare. så ja vaknade för ett bra tag sen och är hur trött som helst, fick inte sova ut buhuu :( nu ska jag hoppa in i duschen osen får vi se vad som händer, blir väl att ta det lungt idag hehe, skriver senare om det har hänt något roligt

nu ser mina axlar betydligt bättre ut och kan nu sola o bada, men nae då är det inte väder till det. snälla ge mig sol o bad så jag också kan få njuta av sommaren hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!