tandvärk!

har bara varit hemma idag och tagit det lungt vilket är j*vligt skönt rent ut sagt. eftersom jag vakna väldigt sent så måste jag lägga mig väldigt tidigt. har bara kollat på olika filmer hela kvällen, ska väl snart sussa i sängen har varit seg o hängig hela dagen.

plus att jag har en sån riktig tandvärk på höger sida nerekäken längst bak som tydligen har spridit sig? först hade ja bara ont i en tand nu har jag halva munnen typ, kan varken äta eller nått på höger sida men jag får till och med ont när jag sväljer? aja får hoppas på att det går över :) har inte så mycket mer o säga än att ni är dåliga på att kommentera haha ..






jag kände lycka, jag kände kärlek, jag kände mig hemma, jag kände mig trygg jag var lycklig
take me back to turkey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!