sömntuta?

jag tror nog att jag är en riktig sömntuta hahah, även fast jag somnade igår vid 2 så vaknade jag idag halv 5? men men jag älskar ju att sova :D

blev inte att jag åkte till haga igår, skjussen strula o jag blev trött haha, får se vad som händer idag, kanske blir klocket senare sånt som märks, ska kolla lite först.

kollar på hell's kitchen nu tror det är ny sesong (?) eftersom dom är urdåliga på att laga mat, glömmer vissa rätter i maten dom lagar, svettas i maten? glömt att sätta på spisen och ugnen, aja de så mycket strul i programmet att de så roligt att se på haha.

erkänn söt? or not. hahaha

om ni undrar varför jag hade bh banden nere är för jag hade blåsor på alxlarna, visar er senare idag hur mina axlar såg ut, ajjjj det gör ont när jag  bara tänker på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!