söderköping

vaknade vid 9 av att maggan om ni minns henne, hon som ringde och väckte mig varje morgon och skjussa mig till skolan varje dag, iallafall hon ringde och väkte mig idag så det var bara att stiga upp klä på sig och åka, vi åkte till söderköping till smultronstället maggan madde jag pontus och jonas, vi åt glass och gick runt lite i sörping. sen skjussade hon hem mig och direkt när jag kom hem gick jag och la mig igen.

vakna för en stund sen helt svettig och dan, fick min mens också så skönt! men endå inte, den tar död på mig :( så förmodligen blir det ut och träffa folket, eller så blir det att  bara ta det lungt hemma eftersom jag inte är frisk än.



min glass, saltlakris, choklad, mjukglass, vaniljglass, polka, kola sås o ferrari bilar fett god :D

pontus glass

jonas glass

maggans glass

madde är allergisk mot glass o all innehåll så hon drack cola och åt jordgubbar.
vi snackade om saker ni inte vill veta medans vi åt glass haha riktigt roligt var det.
efter vi hade ätit drog vi runt lite i sörping och kolla, eftersom madde bor där så visade hon oss dom flesta sakerna, hon visade oss tex ett hus som maddicken har spelat in en scen en gång i tiden

sen drog vi upp på ett berg som var 232 eller 260 trapper tror jag det var, haha hörde små ungar tjaffsa om att " nae det var 323 trappsteg " neej det var de inte alls det var 260 trappsteg " haha fin utsikt är det iaf


sist men inte minst när vi hade kommit ner från alla trapper så såg pontus en stor spindel o jag kunde inte låta bli att fotta den haha! maggan blev livrädd och gick i förväg medans vi  kollade på spindeln o pratade lite.


aja det var min " dag " eller morgon kanske man ska säga, tackar för det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!