saknar dig mitt hjärta!

ajjjjjjjjjj!!!! min mun har varit helt okej tills någon timme sen, då började det göra ont i tänderna som igår. skumt för det kommer och går och det är riktig smärta, kan inte le, dricka, eller äta fyfan så ont det gör, SLÅ UT MINA TÄNDER NÅGON!! ..  och de värsta är att det blir bara värre det " sprider sig " för nu kan jag knappt röra munnen buhuuu :( måste kolla upp det om det inte går över,
någon av er som har haft så eller vet vad det kan vara? hjälp mig..


mitt hjärta har varit borta i 16dagar från mig eller aa plus veckan ja var borta i turkiet så det är 23 dagar. han kommer hem på söndag, han är i thailand! hoppas du har det roligt där min lilla ängel jag saknar dig så det gör ont! samma sak med lilla molly ( min brors barn ) henne saknar jag extremt mycket, mina bebisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!