motala

igår var jag i motala med mina syskon o min systers son o bada&sola lite, dock kunde jag varken bada eller sola :( dumma axlar, fick ligga med handduk över axlarna o bara bada benen, men vi var där ett bra tag riktigt fin strand o massa folk där sen efter det gjorde jag inte så mycket, kom hem o träffa josse vi drog hem o kolla matchen mellan spanien o holland, bra jobbad spanien grattis! efter matchen gick vi o träffa danne ante o nelly, vi snacka lite så drog jag hem o sov.

ja ungefär sådär såg ja ut igår, men nu har det på läppen försvunnit o blåssorna på axlarna har blivit betydligt bättre :D








ja såhär fick jag ligga

så är det ju något som ligger i släkten haha, pontus mitt lilla hjärtegull fick något slags ryck i bilen hela vägen hem o han va så sööt ja kunde verkligen inte sluta garva, o filma honom kunde ja inte låta bli o göra!


nahepp det andra videoklippen vill inte fungera, så det kommer säkert senare hihi puss på er :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!