jasmine sover här.

idag har jag bara varit med min vän jasmine, vi har tagit det lungt, träffat petar o western o åkt till statoil och köpte cigg och fransk hotdog muuuuums :D sen gick vi hem till mig, så nu sitter vi i min säng med en varsin data i knäna och bara nördar oss, som sagt så ska hon sova här jippiiiiiiiiiie haha, blir nog mitt sista inlägg så säger godnatt nu, GODNATT :*

här får ni en jätte gamal bild på mig och jasmine som är typ 3år gamal haha

minns du den här sommaren jasmine? jag minns den sommaren som om de vore igår,
var den bästa sommaren med dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!