jag kommer svälta ihjäl.

jag är så förbannat hungrig men jag kan inte äta! och det har jag inte kunnat sen igår. o i förrigår kunde jag inte heller äta på kvällen för jag hade så ont. känns som ja kommer svälta ihjäl, har ingen energi eller nått :( 

jag orkar inte sitta inne hela dagarna, jag har suttit hemma nu i 3-4 dagar? , men när man väl ska göra något roligt och vill ha med sig sina kompisar o göra nått så kommer de här : " nej jag orkar inte " , " vill inte " .. nej men då blir det bara att gå lägga sig i sin säng o tvinga sig själv att försöka sova fast jag inte kan. men vad finns det annars o göra? nej ingenting. aja nu ska jag kolla på film hörs kanske senare.


jag minns denna dag som om det vore igår, vi skulle gå in och vänta på vårat plan till turkiet, spänningen steg från topp till tå, första gången jag skulle flyga, jag ville inte! jag ville inte lämna det jag hade här men samtidigt tänkte jag " så jävla skönt att komma härifrån ett tag " och jag säger bara att jag ångrar inte en minut från denna resa, inte en sekund från den veckan, det var den bästa veckan i mitt liv, har aldrig haft det bättre.
en önskan o det är ta mig tillbaka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!