jag kan inte sova

och jag skämtar inte jag kan inte sova! klockan är nu 5min över 8 och jag har inte sovit en blund inatt, bara legat o vridit runt upp o rökt cigg efter cigg sen när jag la mig i sängen o kopplar av, det var så tyst att ja hörde hur det spöregnade ute o sen kom världens jävla oska ( jag som sover med öppet fönster ) jäääääääävlar vad rädd jag blev, jag tänkte maaaaaaaaami de oskar höll om täcket och var livrädd hahah :(


vet inte om jag ska skita i o sova o vara vaken tills ikväll o vara helt slut o sova tidigt, eller om jag ska sova nu o sen sova bort hela dagen och vakna med att jag inte har ont i munnen? men då kommer jag vakna ikväll någon gång .. hmm får se för våra bästa år börjar vid 10 om jag håller mig vaken tills dess så klarar jag nog hela dagen annars är det kört! aja spänningen stiger haha jag återkommer senare så får vi se om jag slocknade eller vad jag gjorde under tiden som höll mig vaken. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!