im back.

hejsan allihopa! hur har ni haft det? har ni haft det bra? det har jag nästan iallafall. första dagen blev jag sjuk, andra dagen blev det värre tredje dagen fick jag blåser på överläppen o sen började ja flaga o sist men inte minst fick jag blåsor i flagandet, stora vatten blåsor, så kan knappt röra mina axlar :( så har inte kunnat sola o bada så som jag hade tänk eftersom ja har varit sjuk hela veckan, o det är inte över än.

men över till turkiet jag hade tänkt att istället för att skriva allting på en gång, så skriver jag lite i taget om vad jag har gjort det blir ett så långt inlägg annars, vet inte om ja pallar sitta i flera timmar haha. tänkte att ja börjar idag eller imorn eftersom ja kom hem igår så måste ja umgås lite med kompisarna o sådär. så jag bjuder på en bild som togs i våran balkong i turkiet :)
 



Kommentarer
selma

fan vilken fin färg du fick!! synd att du blev sjuk :/

2010-07-09 @ 23:55:28 | http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!