fyfan för tandläkare!

nu har jag precis ätit spagetti o köttbullar som i lady o luffsen HAHA! ganska roligt faktiskt för jag och josse snacka om filmen igår jag såg en hund som såg ut som i filmen och försökte lista ut om det va en likadan hund jag såg haha får ladda ner filmen o se om det är det, länge sen jag såg denna film =)

igår när jag spännde min tandställning så gjorde min tandläkare fel! han gjorde så att en utav mina tänder blev snea :s märkte det senare när jag hade kommit hem o fyfan den tanden gör ju inte lite ont heller, varför jag har tandställning var för jag HADE en sne tand, men det var inte den tanden, fyfan! så har han inte satt själva tråden på tanden, svårt och förklara men jag ska visa vad jag menar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!