fyfan bli frisk nu!

ja mitt huve det bombar o bombar, min hosta blir allt värre, hostar tills jag blir helt genomsvettig tills jag får sånna spyreflexer! imorn har jag varit sjuk i två veckor och det blir allt värre, när jag sväljer så får jag jätte ont i halsen och hostmedicin som ja har ätit i ett par dagar nu tre gånger per dag hjälper ju inte, blir ju inget bättre :( om jag inte blir bättre tills helgen ska jag fan kolla upp mig i vårdcentralen för jag orkar inte må såhär varje dag!

nu sitter jag i soffan framför tv:n o väntar på bättre tider? neevars väntar på att en kompis ska smsa o säga om det blir kvällsdopp eller inte, måste ju ut lite iaf och få frisk luft.

denhär kvällen skulle jag o mina två kära kusiner gå ner till havet o ta vackra kort men så kom det värsta vågen och drog med min sko i vattnet haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!