bildbomb!

får ni nya bilder på mig och jasmine som e tagna alldeles nyss.

en gång i tiden var du min bästavän, och nu förstår jag varför, för du är en äkta vän.
en sådan vän alla vill ha, en sådan vän som alla önskar sig, jag har tur som har dig!




jag måste  bara säga, och om jag har en tröja med turkiska flaggan på. jag har inte gått o sagt att jag ska tro att ja e turk eller nått, jag köpte den när jag var i turkiet för det var ett minne, vill ha den för att minnas tillbaka dit, stör mig på folk som kommer o säger : " varför har du sån tröja på dig för? tror du att du är turk eller? du är svensk " men och !? jag skiter i er. jag har den som ett minne, inte för att gå runt och tro att jag är turk, blir så irriterad på vissa människor




Kommentarer
jasmine

love uuuu <3<3

2010-07-23 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!