ajsing

idag vaknade jag halv 9 av att jag skulle till tandläkaren och spänna min tandställning. det tog en kvart ungefär dom lagade och spännde åt, o nu har jag jätte ont kan fan inte äta, hela min mun är helt ömm åh :( dom sa att jag ska tillbaka i oktober så ska dom kolla o se hur det ser ut, om ja har tur så tar jag bort den då, jippie!!

har inte så mycket mer o säga faktiskt, jag är inte frisk ännu känns som ja bara blir värre o värre, hatar när jag får hostattacker för då slutar jag inte förens ja är nära på att spy så är jag helt varm o svettig sen, ååh vill bli frisk o kunna sola o bada juuuu .. men men vi kan höras sen tänkte att ja ska ut till balkongen o ta en cigg o kolla på tv ett tag ciao :)

tänkte att ja ska visa er ut det såg ut på standen på kvällarna i turkiet, riktigt fint. tog bilden av sarah hihi

TAAAAAAAAAA MIG TILLBAKA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!