ae det är typiskt

godmorgon alla glada. visst är det skönt väder ute? här hos mig är det 32 grader i skuggan och jag kan varken sola eller bada :( ja som vill .. men måste ju vänta tills mina axlar blir bra igen.. får se vad som händer idag, inget planerat än. plus att det händer ju ingenting i sverige .. när jag kom hem från turkiet så har jag insett hur tråkig sverige är, ingen utnyttjar sommarlovet nu.. aja får väl hoppas på att det händer saker snart :) nu ska jag hämta ett glas vatten för jag svettas som en gris haha o än har jag inte blivit frisk snyft ..

här får ni en bild på mig och en kille som jobbade på hotellet, denna kväll var riktigt rolig, det var turkisk afton, ni ska få mera bilder om den kvällen o även videoklipp hade ja tänkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!