äckel väder

måste börja med o säga tack för en lyckad kväll igår, riktigt roligt hade vi! började med att ja och petar drog till haga va där ett tag sen drog till klocket o var med mycket bra folk. :) sen drog jag hem och på hemvägen tappade jag mina hemma nycklar så min natt/morgon tillägnades ute i regnet och jakt efter mina nycklar

kom precis hem var i centrum med simon där även robin och matte var, snacka o va lite med dom. vet inte vad jag ska göra ikväll jag har vänt på dygnet så det bara sjunger om det, vaknade klockan 5 idag !? aja får se annars blir det att bara ta det lungt hemma och försöka vända tillbaka på dygnet

våran pool i hotellet

saknar poolen, saknar hotellet, saknar turkiet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!