vilken j*vla dag.

vaknade vid halv 9 så det var bara att stiga upp klä på dig borta tänderna och åka till polisen.
förhöret varade i 1 och en halvtimme det gick väl ganska bra. hoppas på att det läggs ner så det inte blir rättegång och allt, skönare att slippa allt onödigt.

var i skolan helt slut orkade inte göra någonting knappast så hoppas på att allt blir bra så jag kan fixa skolan och allt nu, var ju dock inte så roligt att höra vad lärarna trodde om mig.. men det löser sig med tiden.
jag och min lärare satt och snackade om massa och bestämde oss för att jag ska gå till en läkare.

nu är jag hemma och fick precis en otrolig huvudvärk så jag ska väl sova ett tag sen blir det väl att träffa stina, aja får se skriver om det händer något kul

när vi kom fram såg det ut såhär

efteråt när vi var klara såg det ut såhär


började snöa jätte mycket, jag som hade hoppats på att snön skulle åka bort men nej det ska komma mera.
vill ha sommar nununu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!