trötter ja gäller även i mina fötter

blev att ta det lungt hela kvällen.
jag städade hela lägenheten tills ja fick huvudvärk
träningsvärk i magen från att jag småtränade lite igår, men ska faktiskt böra gymma snart med pappa.
iallafall jag och stina lagade pomme med korv haha riktigt gott vi var helt utsvultna så det blev våran frukost.
sen drog vi ner till centrum och träffa emil dennis & munter, träffa även tobbe kimberlie emme adde och några.
sen drog vi tillbaka till min syster och tog ett bad i ungefär 2 timmar haha sådan sjuk humor vi har,
vi tände massa ljus och hade det jätte mysigt i badkaret. snackade om allt och lite sådär.
tackar min stina för en väldigt bra dag på jätte länge.


älskar att bara ta det lungt på helger snacka om allt och så. förhoppningsvis så ska det fortsätta att bli så.

aja bilder från idag kommer säkert in imorgon eller något, är helt slut orkar knappt skriva ska se film eller nått nu och försöka sova.





det svåraste är att veta vad som gör just dig lyckig ..     <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!