tisdag

var hur trött som helst imorse orkade verkligen inte upp men stina drog upp mig så det var bara bra det .
skoldagen var bra förutom att jag hade en hel den inställda lektioner så efter lunchen hade jag inga lektioner.
josefine och johanna kom förbi skolan så ungick med dom nästan hela eftermiddagen, eller josefine iaf =)

får se vad jag ska göra idag, kanske stan om jag orkar haha.. annars blir det att bara ta det lungt, behöver sånna dagar ibland att bara koppla av.

ni ser ju bara hur död jag var imorse haha men jag älskar ju att sova det är de bästa som finns!

i morse precis när jag kom till skolan.

i skolan. dino

viktor

dino&viktor

josefine


en låt som verkligen har fastnat i mitt huve för idag ;



Pitbull Feat Akon - Shut it down



Kommentarer
stina

oh du älskar att sova med mig :D

2010-01-26 @ 21:10:39 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!