snabbt inlägg

nu är klockan 8 och jag väntar på att pappa ska komma och hämta mig sen åka till tandläkaren, 
& sovit någonting inatt? nej det har jag inte, attans! nu kommer jag att vara helt seg och allt som vanligt.
min hosta är ju inget ovanligt, kommer sitta och hosta hos tandläkaren när dom ska lägga tandställning i underkäken, ajaj det kommer inte gå bra, kommer säkert bli helt snett och ae, men nej nu ska vi tänka positivt.
hungrig som satan är jag också men jag kan ju inte äta efteråt :(

aja skriver mera senare ikv måste rusa nu min pappa är utanför & väntar.
och så kanske det kommer bilder om hur det ser ut. men lovar inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!