simon .. :(

hoppas tiden går snabbt medans du sitter där ..



våran låt, våra minnen :)


vi alla kommer sakna dig bror, det är synd att det blev nu som det händer men det kanske är bäst så ett tag, men ett halvår utan att få träffa dig kommer ta kål på mig ..
du är som en bror för mig och vi har så många minnen tillsammans & så många minnen vi skulle ha upplevt tillsammans i sommras .
men nu har du redan åkt och det är försent för att göra något åt det, var synd att jag inte hann träffa dig innan du åkte men hoppas du har det så bra så ses vi om ett halvår igen.. :'(<3










senaste bilden på dig när du sov hos mig .






Kommentarer
Anonym

vad har hänt ? har han åkt in ?

2010-01-11 @ 17:41:49
jonna

sv: jag med !!! :'(

fyfan va hemskt det var och lämna honom på snuthuset, ja bah tjöt i hans famn :'(

aah det kommer vi. Det måste vi göra.

du & jag linda, vi fixar det här !! <3

2010-01-11 @ 18:39:48 | http://jonnagustavsson.blogg.se/
angee

vad är det som har hänt har han kommit in på hem?? :o <3 , eller fängelse ?? ;o <3

2010-01-11 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!