pizza muuumms

har bara slappat hela dagen hemma väntat på att pappa ska komma hem med pizza :)
nu har jag precis ätit klart, åt tre slängar sedan blev jag jätte mätt.
så här sitter jag helt mättad med min hosta och ska äta min choklad höhö..

plus att jag har fått flera besökare vilket jag tycker är hur roligt som helst, intresset till att blogga blir mycket roligare när det är flera som läser, är uppe i 120 st som läser nu, åh älska älska älska! ni är bäst puss puss :*



haha det ser äckligt ut men det var riktigt gott! :D

måste säga att det känns som du har varit borta i evigheter ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!