öppet hus!

har precis kommit hem från skolan, just nu är jag med harri vi har gjort te så nu sitter vi och dricker te som kärringar och tar det lungt =)

idag är det öppet hus i skolan från 6 till 8. går man dit så får man sovmorgon imorn till halv 11 så skönt! självklart så ska ju jag gå.

dom satte upp tält och gjorde massa saker på skolgården tills ikv, skriver senare om det händer något kul. puss


haha dock så vet jag inte varför som satte upp tältet, eller vad man ska göra där?
men men jag skriver när jag har kommit hem hur det var =)

can you show me your klitoris hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!