ont i benet o börjar bli sjuk?

kom hem för inte så länge sen, har skit ont i knäskålen kan inte böja det, har ett sår mitt på som blöder..
vad som har hänt vet jag faktiskt inte men det förvånar mig inte för jag är ju alltid klantig utav mig,

just nu sitter jag hemma bara framför datan och dricker varm obo'y! muuums det är riktigt gott när det är kallt ute och när man fryser som jag gör nu.

trött ja det är jag också funderar på att vila en stund har skit ont i halsen känns som jag börjar bli sjuk, jag hostar väldigt mycket fryser ena sekunden och är helt varm andra sekunden, vet inte vad det är riktigt kanske är såhär det är i denhär årstiden? 

 men min syster kommer väl snart och hämtar oss hon ringde inte för så länge sen och berättade att hon är påväg in mot stan nu, så vet inte om ja hinner göra det jag hade planerat att göra innan hmm får se vad jag hinner med.
skriver förmodligen senare eller imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!