nu är jag hemma

ja nu har jag precis kommit hem från klinga som jag har varit i helgen.
ska in och duscha efter jag har sett på johan falk för hela jag luktar häst haha..
bilder laddar jag upp imorgon eftersom jag kom precis hem är helt slut jag är för trött för att lägga in bilder så dom kommer imorgon.

i lördas lagade vi taco snackade tog det lungt och bastade as skönt! sen rökte vi vattenpipa tog det lungt och snackade lite om allting, var uppe till klockan 7 på morgonen och sen somnade vi.

idag vaknade vi vid 1 josefine drog ner till stallet och fotta en häst som dom ska sälja så jag och hamdi somnade om och vaknade vid 4. när vi vaknade så åt vi frukost bytte om och drog ner till stallet. där mockade josefin fionas (hennes häst) box medans jag stog och kratsade horna borstade henne och så, blev trampad också och det var dock inte så skönt.

när vi var klar med fiona tog vi ner henne till stallet och jag började rida, vi värmde upp och tog det lungt i början ett tag sen började jag trava det gick bra i början men efter en stund så fick den spel och sparkade med bakbenen och bockade ner huvudet neråt sen började springa som en galning jag kunde inte få stopp på hästen så jag ramlade av .. =( hahah men dock så gjorde det inte ont som tur var så jag hoppade på hästen på nytt försök och det gick jätte bra.

nu har vi bestämt att en gång i månaden kanske oftare ska vi ut till josefin och ha sådna dagar det behövs verkligen för det va skönt att komma bort från stan och tänka på annat osv så det ser jag fram emot =)
tack tjejer för en underbar helg!

hahah ni glömmer väl inte : jag drömde för någon vecka sen om att jag gymade och vaknade med träningsvärk, inatt drömde jag om att jag hade haft sex och vaknade och hade ont i pullan, tänk om jag skulle drömma att jag drunknar och vaknar upp död?

gissa vem som sa det?  jo jag .. så blond alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!