natti natti

just nu sitter jag här framför datan med min mysiga o varma morgonrock och dricker te i kylan..
snackar lite med folk på msn om gamla minnen osv ..

nu är klockan 12 snart och jag ska upp vid 7 imorgon bitti så det blir att jag kryper ner i sängen efter jag har druckigt upp mitt te, kommer säkert inte att gå så bra att sova med den otroliga hostan jag har.. men måste alltid försöka, känns som jag börjar få feber också, är helt varm och kallsvettas snyft .. får verkligen inte bli sjuk orkar inte =( ..
men mer skriver jag om imorrn godnatt alla läsare :* 

mysiga morgonrocken



och det goda teet



och en bild på mig och lolle från i sommras :) saknar verkligen dom tiderna ..



aja godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!