min långa & stressiga dag

vid 2 så drog stina till tandläkaren jag kunde inte följa med eftersom jag glömde min väska och allt i skolan så efter vi hade gått halvvägs så drog jag o tillbaka till skolan.

sen när stina var klar så drog jag till bussen så åkte vi direkt ner till stan och mötte tove och någon tjej som ja inte vet vad hon heter, vi gick runt lite på stan sen drog tove o hennes kompis medans jag och stina drog och mötte dennis vi kollade runt lite på kläder och så.

sen åkte vi vidare till navesta till alexandra där heidie och gabriella var, hämtade mitt bankomat kort och umgick med dom en kort stund för sen kom bussen. så vi skyndade oss till bussen drog ner till stan och köpte hårärg och käka mc muums..

besviken för jag inte hann med vissa saker som jag hade planerat att göra.
stina drog hem till hageby och jag drog hem till vilbergen.

när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från polisen där det stog att jag ska på förhör med advokat angående att jag har " stulit " en tjejs mobil olaga hot och massa annat shit, undra vem det är om? mm.. så just nu är jag irriterad just idag när min dag var lite halft bra iaf :(

nu ska jag inte skriva något mer kanske kommer ord ur munnen som inte ska fram!

skriver senare om jag är på bättre humör ..

i skolan



simon hahah =)



kusin hehe



i stan
döda mig inte för bilden stina haha



brevet.
någon som känner en bra advokat?


hör av er isf :)




jag vet att du bryr dig, men hetsa inte det blir bara jobbigt för mig ..




Kommentarer
LindasBeejb<3

Yffffffff brooor jag ska ochså skaffa en advokat haha hahahha har massa rättegångar abooow ahha <3

2010-01-23 @ 12:05:36 | http://gonushee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!