måndag

vaknade upp hos stina, vi tog bussen in till ektorp, träffade gabriella på bussen som jag inte har träffat på jätte länge, roligt att ses =)
var i skolan och för en gångs skull så kändes det ganska bra, jag gick på alla lektioner och var helt slut efter dagen.

efter skolan så kom tamara till mig vi snackade lite o så, sen drog vi till jasmine och var där ett tag.
sen träffade vi linda stina och massa annat roligt folk.
helt slut är jag nu efter dagen, ska bli riktigt skönt att gå lägga sig hihih.

haha lite suddig och ser inte så mycket :( .. men hon ville inte att jag skulle fotta henne så ja gjorde det ändå i smyg hiihih. <3




Kommentarer
tamara (;

haha så söt <3 , men aah lyckad bild (y) .. love u <3

2010-01-19 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!