inne i värmen


you're the one .. <3

ja nu är jag inne i värmen efter flera timmars kyla. var i öppet hus det var rätt okej faktiskt, men drog där ifrån ungefär vid 7 någongång var ute och lirade lite.

nu är jag inne i värmen gú så skönt :) börjar halv 11 imorn så det är ett stort plus, älskar sovmorgon så jag kan sova ut för jag älskar att sova hehe.

är ganska trött så efter inlägget ska jag nog sova.


haha små söta ungar körde wii

sen var det uppträdande och lite sådär







.. imorn blir det att va med stina och förbi bebis om jag hinner, dock så har det inte blivit av att jag och stina träffas dom senaste dagarna men vi ska spendera hela helgen tillsammans och det är redan bestämt! känns som att det var ett bra tag sen jag va med bebis men träffades i måndas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!