helgen kunde ha varit bättre.

alla har ju sina dåliga dagar? och i helgen hade jag mina. så därför har jag inte kunnat uppdatera så mycket.

Grattis till Harris&erna som fyller år idag jag hoppas att eran dag blir lyckad!

igår va jag hos jasmine med tony, vi snackade lite skit och bara tog det lungt, sen drog vi till vilbergen till ica där dom handlade godis, sen drog tony och jasmine hem och jag drog till min syster för att hämta upp hennes hund, så gick jag ut med honom en timma eller om inte mera. sedan mötte jag upp hamo och elvis va med dom en liten stund så följde jag dom till bussen så snackade vi lite och så. sen drog jag och lämnade hunden i ektorp vandrade hemmåt och somnade.


såhär såg det ut utanför mitt fönster när jag vaknade =)

hamo & nitro ( systers hund )

elvis

hamo & nitro

nitro

7 månader en liten valp alltså en blandras mellan en pitbull och en amstaff.

tackar jasmine för en bra fredag&lördags tack vare dig helgen fick ett plus :*



Kommentarer
Anonym

lav jåå <333

2010-01-31 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!